To som však ešte netušil, že o 10 dní dostanem ďalší defekt, tentoraz na Dostojevského rade pred Umelkou, kam som sa dostal po odbočení zo smeru z obchodného centra Eurovea. Opäť sme svedkami toho, že ide o jeden z nosných mestských ťahov, ktorý sa nachádza v dezolátnom stave a opäť mi vznikla škoda vo výške minimálne 85€.
Táto udalosť vo mne vzbudila zvedavosť, kto nesie vrcholovú zodpovednosť za túto neprijateľnú situáciu na území modernej metropoly, čo je titul, ktorý si mesto udelilo samo a každý ho môže nájsť na webovej stránke magistrátu. Výsmech! Hľadajúc na slovenskom internete som našiel telefón na call centrum hlavného mesta, ktoré je v 24-hodinovej prevádzke. Tam si ma vypočuli (oceňujem trpezlivosť a empatiu telefonistu), pričom mi oznámili, že o zlom stave ciest vedia, ale na území mesta podľa ich informácií operujú len 2 posádky, ktoré opravujú výtlky na cestách. Opakujem 2 posádky! Na cestách sú tisíce výtlkov a magistrát zabezpečí na zimnú sezónu až 2 posádky. Gratulujem k skutočne prezieravému a pre peňaženky občanov uvážlivému rozhodnutiu! Po otázke, ktorý úrad na meste nesie priamu zodpovednosť, mi bolo povedané, že ide o Oddelenie cestného hospodárstva, ktorého vedúcou je Ing. Janka Mešťaníková. Aj preto by som rád odkázal p.Mešťaníkovej, že mi jej oddelenie dlží minimálne 2x85€, čo je suma len za samotnú kúpu nových zimných pneumatík. Ak by som bol na jej mieste, tak by som zvážil odstúpenie z funkcie, pretože za každú funkciu treba niesť zodpovednosť nezávisle od toho, či viem alebo neviem zabezpečiť dostatočný prísun finančných prostriedkov. Radšej nebyť vo funkcii, ako musieť chodiť kanálmi len kvôli tomu, že tam niekto hore si myslí, že až 2 posádky budú na opravu výtlkov v zimnej sezóne stačiť. Podobnú zodpovednosť by som odmietol niesť, pretože je to spôsob ako si z človeka robiť dobrý deň.