Vojsť do obchodu je jednoduché, ale vyjsť je ťažšie

Autor: Karol Šebo | 31.1.2013 o 14:10 | Karma článku: 7,47 | Prečítané:  909x

Stalo sa vám, že ste prišli do hypermarketu a nič ste si nekúpili? Myslím, že z času na čas sa človeku stane, že nenájde hľadanú položku a preto sa otočí na pätách a svoje pátranie zameria na inú obchodnú sieť. Potiaľto je všetko v poriadku až zistíte, že vyjsť z obchodu je omnoho ťažšie než doňho vojsť.

Keď chcete vojsť dnu, tak to nie je žiaden problém, dvierka sa vám automaticky otvoria, ale keď chcete vyjsť von, tak musíte často riešiť, cez ktorú pokladňu a zákazníka sa pretlačíte von. Je to normálne? Myslím, že by zákazník mal mať rovnako ľahký vstup do predajne, ako aj výstup, pretože nevidím dôvod, aby sa zákazník musel krkolomne tlačiť medzi košíkmi a zákazníkmi stojacimi v rade.

Napadol mi argument, že sťaženie výstupu môže súvisieť s obavou z drobných krádeží, ale myslím si, že v tomto pes nebude zakopaný, pretože zamestnanci za pokladňou neriešia a nemajú ako zistiť, či si niekto niečo schoval do svojej bundy. Na to je predsa bezpečnostná služba, ktorá sa týmto veciam venuje sofistikovanejšími metódami.

Aj preto si myslím, že by bolo dobré prijať reguláciu, či už vo forme etického kódexu alebo zákona, ktorá by túto otázku upravovala, pretože súčasný stav je o vytváraní fyzických bariér a psychologického tlaku na zákazníka a má dosť ďaleko od hesla „náš zákazník, náš pán".

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Mnohí mlčia, on nie. Služba vlasti z neho spravila lovca ľudí

Tóth tvrdí, že si z vojenčiny priniesol domov traumu.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

EKONOMIKA

Kotleba zamestnával načierno

Kraj prišiel o vyše 20 miliónov eur z eurofondov.


Už ste čítali?