Rado Procházka má môj hlas

Autor: Karol Šebo | 26.11.2013 o 10:21 | (upravené 26.11.2013 o 12:19) Karma článku: 14,86 | Prečítané:  2616x

Písať vlastný blog znamená ísť s kožou na trh, pretože články zachytávajú myšlienky autora v určitom čase a môže sa stať, že s vývojom udalostí autor svoj názor upraví. A to sa mi stalo vo veci článku o kandidatúre Radoslava Procházku. V čase, kedy ohlásil svoju kandidatúru, som bol z jeho rozhodnutia sklamaný, pretože som očakával, že rozvíri stojace vody pravicovej scény a vnesie do nich nový vietor. Nestalo sa tak, nezaložil novú politickú stranu, ale rozhodol sa ísť vlastnou cestou a kandidovať na prezidenta.

V súčasnosti, kedy už poznáme skoro všetkých pravicových kandidátov (čaká sa len na rozhodnutie SDKÚ-DS) musím konštatovať, že jeho rozhodnutie kandidovať bol dobrý krok a považujem ho za najkompetentnejšieho z pravicových prezidentských kandidátov. Zatiaľ čo vo februári vyzerala jeho kandidatúra ako sci-fi, v súčasnosti vyzerá takmer ako jediná možná voľba, pretože partajná pravica silného kandidáta schopná postaviť nebola, pričom kandidatúra Hrušovského mi príde ako snaha o reprodukovanie bohatých tradícií nevýrazného prezidenta. Diskutovať by sme snáď mohli ešte o Jánom Čarnogurskom, ktorý má moje sympatie, avšak s neochotou otvoriť si transparentný účet, pokračuje v karpatskej tradícii zametania vecí pod stôl, čomu by bolo dobré odzvoniť.

Samozrejme nevýhody Radoslava Procházku, akým je v tradičnom slovenskom prostredí nízky vek, absencia populistických vyjadrení, krátke pôsobenie v slovenskej politike, ako aj skutočnosť, že je medzi širšími masami stále relatívne málo známou osobnosťou, pretrvávajú. Napriek tomu však verím, že má reálnu šancu postúpiť do druhého kola a zvíťaziť. A prečo? Vidí veci inak.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?