reklama

Ako sa nestať protifašitickým bojovníkom

Spomínam si na svoje detstvo v Lučenci, ktorého nemou súčasťou bolo aj vydanie týždenníku Bojovník z dielne Slovenského zväzu protifašistických bojovníkov. Nie, nečítal som ho v tomto skorom veku, pretože ma zaujímali skôr kreslené seriály z Cartoon Networks, ale vnímal som jeho existenciu, ktorú som si dával do súvislosti s účasťou starých rodičov v SNP.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Príbehy z povstania tvorili akúsi kolektívnu rodinnú pamäť a stále sú jej súčasťou. Azda aj z tohto dôvodu som sa rozhodol, že si podám prihlášku do spomínaného protifašistického zväzu a to aj napriek tomu, že mi v rodine hovorili, ako na prihlášku pred niekoľkými rokmi nedostali žiadnu odpoveď. Čo však bolo, už nemusí byť, a preto som sa rozhodol podať si prihlášku sám a po jej vyplnení som ju odoslal na stanovenú adresu. Ak mi však ani po dvoch mesiacoch neprišla žiadna odpoveď, tak som sa rozhodol im zatelefonovať, kde sa ma spýtali na meno, vypýtali si moje telefónne čísle a oznámili, že celú vec preveria a čoskoro mi zavolajú. A viac sa mi už nikto neozval a moja snaha stať sa členom skončila úplne rovnako ako avízovaný prípad spred niekoľkých rokov. Úprimne nerozumiem, ako chce združenie realizovať svoje poslanie, ak má takýto diletantský prístup k novým členom. Ak preto raz budú hovoriť o potrebe omladenia členskej organizácie, tak to isto bude len v čisto rétorickej rovine. Aby sa im však s týmto prístupom nestalo, že v lepšom prípade nebude mať kto zhasnúť svetlo, pretože v tom horšom by ho mohol prísť zhasnúť aj Marián Kotleba.[/content>

Karol Šebo

Karol Šebo

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent Fakulty sociálních věd UK v Prahe. Milovník histórie, cestovateľ po Ázii, občasný komentátor súčasných pomerov.Sledujte ma na Facebooku kliknutím na písmeno "f", ktoré sa nachádza pod "Pridaj k obľúbeným". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu